Vacature Backoffice Medewerkerk m/v (part-time)

 

 

WORD JIJ ONZE NIEUWE COLLEGA?

HKC Nederland is een gerenommeerd en dynamisch bedrijf dat voor diverse Keukenvakzaken in het binnenland als ook in het buitenland de gehele orderprocessing overneemt of hierbij ondersteuning biedt. We werken met onze partners intensief samen en laten hierbij zien dat we met onze jarenlange keukenervaring van toegevoegde waarde zijn. In verband met de aanhoudende vraag naar de diensten van HKC Nederland zijn wij voor onze vestiging in Ede op zoek naar een Backoffice medewerker.

 

Backoffice Medewerkerk m/v (part-time)

 

Wat ga je doen?

Als Backoffice medewerker ben je de spin in het web bij onze samenwerkingspartners. Na een inwerkperiode waarin je ons unieke concept leert kennen, ga je zelfstandig aan de slag en zorgt dat alles op rolletjes verloopt. Je beheert voor diverse keukenzaken de gehele backoffice waarin je taken per keukenzaak verschillen. Dit maakt deze baan zo uniek en zeker zo afwisselend.

De werkzaamheden kunnen bestaan uit;

  • Voortgang / status van verkochte orders bijhouden en aansturen daar waar nodig.
  • Je zorgt ervoor dat de verkochte keukens op tijd ingepland worden bij de keukenmonteurs.
  • De consument van onze samenwerkingspartner informeren over de status van de juiste montagedatum.
  • Het aansturen van de transporteurs zodat zij op de hoogte zijn van wanneer wat en waar bezorgd moet worden.

Kortom, jij bent de belangrijke schakel die ervoor zorgt dat alles gecontroleerd en soepel verloopt.

 

Wie zoeken wij?

Onze voorkeur gaat uit naar een ervaren professional met talent voor plannen en organiseren. Heb je meerdere jaren bij een keukenzaak gewerkt, aantoonbaar succesvol in je werk, ervaring met Simar en/of Compusoft en kan je zowel zelfstandig als in teamverband werken? Vind jij het leuk om mee te denken in het optimaliseren van de lopende processen? Dan zoeken wij jou!


Wat vragen wij van jou?

Je hebt een MBO werk- en denkniveau met een proactieve, klantvriendelijke werkhouding. Daarnaast heb je een heldere manier van communiceren waardoor je voor je collega’s en onze samenwerkingspartners een waardevol contactpersoon bent. Uiteraard ben je stressbestendig en kan je snel schakelen en oplossingsgericht denken en handelen.


Wat bieden wij jou?

Een uitdagende en afwisselende baan met super fijne werksfeer in een leuk team. Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen of cursussen. Meerdaagse bezoek aan internationale keukenbeurs. Dit alles aangevuld met goede en aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden.


Geïnteresseerd of meer informatie?

Stuur je CV met motivatie naar; rebekka@hkcnederland.nl
of voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Gerard van Hardeveld, 06-26670084